امام شناسی/ ولادت نور بخش اول

امام شناسی/ ولادت نور بخش اول

 

 

 

بسم_رب_المهدی/امام شناسی
داستان ولادت نور
بخش اول
حکیمه خاتون دختر امام محمد تقی (علیه السلام) نقل می کند که امام حسن عسکری (علیه السلام) مرا خواست و فرمود : 
عمه امشب نیمه شعبان است نزد ما افطار کن که خدواند در این شب فرخنده شخصی را متولد می سازد که حجت او در روی زمین می باشد .
عرض کردم : 
مادر این فرزند مبارک کیست؟ 

فرمود : نرجس.
گفتم : فدایت شوم اثری از حاملگی در این بانوی گرامی ندیدم!
فرمود : برای همین می گویم نزد ما باش.
وارد خانه شدم سلام کردم

بانوی عالی مقام نرجس خاتون آمد کفش از پای من بیرون آورد و گفت: 
ای بانوی من شب بخیر!
گفتم: 
بانوی من و خاندان ما تویی! 
گفت:
نه، من کجاو این مقام بزرگ؟
گفتم : 
دخترجان امشب خدواند پسری به تو عنایت می فرماید که سرور دوجهان خواهد بود.
تا این کلام ازمن شنید با کمال حجب و حیا نشست.

    ادامه دارد....


منبع :کتاب چشم به راه حضرت مهدی علیه السلام /اندیشه قم

اگر یک نفر را به اووصل کردی
برای سپاهش تو سردار و یاری

با مباحث مهدویت با ما همراه باشید.

 





:: موضوعات مرتبط: امام شناسي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : تاج بخشيان
تاریخ : سه شنبه 26 دی 1396
مطالب مرتبط با این پست